viernes, 14 de octubre de 2011

Noraboa, ex-Alcalde.

Iván Puentes defiende la idea de captar agua del Eume para los concellos de la ría


Los socialistas de Fene anunciaron públicamente su oposición al “acordo unilateral” del Concello de Ferrol de subir el coste del agua a los municipios de la ría a los que se suministra desde el embalse de As Forcadas.
El portavoz del PSOE fenés, Iván Puentes, aseguró que en el caso de que finalmente se materialice ese incremento del precio se defenderá la iniciativa de dejar de comprar el agua a Emafesa. “Chegado o momento, os socialistas de Fene reclamaranlle á Xunta a construción dunha traída de auga propia desde o río Eume, á que, ademais de Fene, se poderían enganchar se así o quixesen os demais concellos das rías de Ferrol e Ares”, explicó el edil socialista. Esta alternativa ya se barajó hace seis años, recordó Puentes, como medida para resolver los problemas de abastecimiento de municipios como Cabanas, Ares o Pontedeume. La iniciativa consiste en la captación de agua del río Eume desde el pantano de Goente (As Pontes), al igual que en la actualidad hacen concellos como A Capela. El suministro se realizaría por la red existente y podría ampliarse a los municipios interesados en sumarse a este proyecto.
El PSOE de Fene asegura que en caso de adoptarse esta solución, “poríase punto final á chantaxe histórica á que Ferrol ven sometendo cada certo tempo aos concellos da ría co prezo da auga”. Asimismo, los socialistas aseguran que esta traída independiente de Ferrol resultaría más económica porque el agua llegaría por gravedad a todos los puntos de Fene, “podendo prescindir dos custosos bombeos que actualmente consumen unha gran cantidade de electricidade e cartos”.


Noraboa ao ex-Alcalde fenés, Iván Puentes, é difícil saber si esta idea é razoablemente realizable económicamente, pero polo menos é unha idea, que xa non é pouco.
Sobraba decir o de "chantaxe histórica por parte de Ferrol", posto que nos últimos catro anos, cando gobernaba o Psoe en Fene e en Ferrol, non se oeu nada pola súa parte.
Quedemonos coa idea de traer a auga do Eume, haberá que tela en conta e mirar as posibilades reais.
Por iso, noraboa de novo a Iván Puentes pola idea, e a ver si vai resultar que este home é máis capaz na oposición que no goberno, quizais, e logo da experiencia vivida estes anos, e posible que o lugar onde realmente é útil ao pobo de Fene, sexa de portavoz na oposición municipal.

1 comentario:

  1. Creo que nunca se va a realizar esta obra, porque de este rio ya toman agua Cabanas y Pontedeume y está en trámites Vilarmaior, concellos que en verano ya tienen problemas de agua porque duplican su población.
    Lo que habría que hacer seria sustituir toda la red antigua para evitar pérdidas y tratar de tomar agua de los ríos que discurren por el concello como el Cadavo o el Baa que complementarían la que viene de Ferrol.

    ResponderEliminar